26 Temmuz 2013 Cuma

Sosyal Mühendislik ile Domain Hack

u yazımda sizlere Domain hack nasıl yapılır anlatıcağım.Yabancı Domain firmalarında anlatıcaklarımı uygularsanız DH yapma şansınız çok az arkadaşlar onun için TÜRK firmalarından alınan domainlere göz atmanızı öneririm.İlk aşamada hedef aldığınız sitenin sayibinin Adını ve Soyadını,Cep Telini,Adresini,Yaşını yakınlık kurarak almanız gerekiyor.İkinci aşamada Firma ile bağlantınız şu şekilde olucak ;

- Yeni müşteri hesabı ( hedef aldığınız kişinin bilgilerini birebir kopyası ile )

- Domaine kayıtlı olan Mail adresine yakın birebir kopya mail adresi regliyeceksiniz

- PhotoShop Uzmanı arkadaş bulmak

- Yeni bir hesap Firma Yetkilileri ile Ticket vasıtasıyla anlaşmak için açılıcak

- Domaine kayıtlı Mail adresini kontrol edicekleri için bu adım gerekli

- PS Uzmanı arkadaşı ise hedefinizin bilgilerini aldığımız için PS ile Sahte Nüfus Cüzdanı Düzenlenecek 

Yetkili ile Diyolog ;

Domain Sayibi : Merhabalar X beyfenti Ciddi sorunum var destek talebime en kısa zamanda dönmeniz dilegi ile.

Firma Çalışanı : Merhabalar size yardımcı olabilmem için sorunu anlatmanız gereklidir. 

Domain Sayibi : Domaimi açtıgım yeni hesabıma aktarmam gerekli çünki giriş bilgilerimi Not kağıdına kayıt etmiştim ve Notumu kaybettim panelime giriş yapamıyorum bilgilerimide hatırlamam imkansız. 

Firma Çalışanı : Kimlik Bilgilerinizi Firmamıza Faxlamanız gereklidir Anasayfadan Fax adresimizi ögrenip gereken işlemleri yapmanız gereklidir. 

Domain Sayibi : Bulunduğum Konum Fax atmama engel İlçe ile aramdaki mesafe neredeyse 100 km Kasabada yaşıyorum Kimlik Bilgilerimi Firmanızın Adresine Mail olarak atmam icap etmekte. 

Firma Çalışanı : Peki Efendim Mail geldiginde incelenerek belirttiginiz hesabınıza domain aktarımı yapılacaktır iyi günler dileriz. 

Egerki Firma Faxlamanız gerektigini diretiyorsa sakın riske girmeyin bir domain sizin hayatınızdan önemli bile degil açılacak davada Resmi belgede vb dava konularında sahtecilik adı altında yargılanabilirsiniz  Böyle işlemleri Ev bilgisayarınızdan yapmamanızı tafsiye ederim.

Benim bir Sözüm var sizlerle paylaşmak isterim ;



Tamamen yazı bana ayittir başka forumlarda görürsem mıhlarım ona göre 

Bu yöntem benim tarafımdan test edilmiş sonuca ulaşılmıştır gerçekleşmeyen bir yöntemi anlatmam mümkün degildir bilginize.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder